wtorek, 21 czerwca 2016

Poland 2016


21.06.2016

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani!

Co u Was?

U mnie wszystko ok.Po śniadaniu ćwiczyłem na kocu w ogrodzie. Później Dziadek przyszedł z lasu i przyniósł grzybki, którymi zajmował się pieczałowicie obcinając im ziemię i czyszcząc. Bulbunia przygotowywała obiad, robiła pranie i była zajęta. 
Wkrótce zjedliśmy pyszny obiad:
  • zupa pomidorowa z makaronem
  • mięso z sosem i ziemniaczkami z koperkiem.
Było pyszne!! 
Na deser, był sernik i kawka.

Zagłębiłem się w tekście Savannah
Wieczorem oglądałem mecz piłkarski Polska - Ukraina.

Zapraszam do komentowania, likowania i udostępniania

Prawdziwki i borowiki ceglastopore 
 Lukas kosi... 
irysy  
 żurawka i śmierdziuszki

z serniczkiem

Zapraszam też na FB:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz