niedziela, 19 czerwca 2016

Poland 2016


Jasienica 2016

17.06.2016

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani! 

Co u Was?

U mnie wszystko ok. Dzisiaj jest Niedziela, więc nie ćwiczyłem na kocu. Zrobiłem sobie przerwę. Od jutra zacznę. Praktycznie cały dzień przesiedziałem w ogródku. Przy dźwiękach ptaków, szumie potoku i wiatru. A wiatr wiał mocny. 
Na obiad była pyszna botwinka z jajem, kartofelki, sos grzybowy i duszona szyneczka. a na deser ... lody z sosem czekoladowym i bitą śmietaną. 
Trochę się przeszedłem po "podsejsji" - tak mój Dziadek nazywa posesje - a później wkroczył podwieczorek: makowczyk!


Zapraszam do oglądania, komentowania, a także na FB:

wiater duje!  (m. in. tulipanowiec jest szarpany)
 botwinka z jajem 
 lo... z sosem czekoladowym 
+ bita śmietana 
 las liściasto - iglasty 
 Dziadek Zbyszek 
 rząd tui 
 brama wjazdowa na "podsesje" 
 selfie 
 Bulbunia rozmawia przez telefon 
 makowiec 
 + bita śmietana i sos czekoladowy 
Agent Rudy, zgłoś się!
Agent Rudy zgłosił się! 
 róże 
 szałwia
 lawenda


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz