środa, 8 czerwca 2016

Poland 2016


8.06.2016

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani! 

Co u Was?

U mnie wszystko ok :) Co prawda nie byłem dziś w Artesie... Byłem w Pracowni Ortopedycznej za Krakowskim Szpitalem Specjalistycznym Im. Jana Pawła II w celu dopasowania wkładek do butów. Zaś nowe buty zamówiliśmy w INNOVA. Podróżowaliśmy tramwajem w jedną i w drugą stronę. 
Później zjedliśmy obiad, a na deser... poszliśmy do Cukierni Buczek!! Zamówiłem sobie mafinka i kawę, a Babcia wzięła sobie torcik hiszpański i też kawę.


Samolot nad szpitalem 
 w pracowni 
 przystanek tramwajowy Balicka Wiadukt 
 kwiatki jaśminu 
 Juka - niedługo rozkwitnie

 w cukierni 
 torcik hiszpański dla Babci, a mufinek dla mnie 
 Babcia niesie kawy 
 z mufinkiem i kawą

Zapraszam też na FB:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz