czwartek, 23 czerwca 2016

Poland 2016


23.06.2016

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani!

Co u Was? Pamiętałyście/pamiętaliście o Dniu Ojca? Ja pamiętałem: wysłałem Tacie ekartkę, ale ponieważ nie doszła, próbowałem dzwonić. Rozmowa - brak odpowiedzi... W końcu napisałem mu życzenia na Skypie.

Pojechaliśmy z Bulbunią i Dziadkiem niedaleko za Jasienicę na pole truskawkowe. Zbierali truskawki. Namęczyli się!! Ale efekty są: 7 łubianek (koszy). 
Wróciliśmy do J: pokrzepiliśmy się sernikiem i kawusią, a potem BiD (Babcia i Dziadek) zabrali się  do truskawkowej roboty. Ja ćwiczyłem na kocu. Wkrótce nadszedł chłodnik truskawkowy z kolorowym makaronem.
Po obiedzie skończyłem ćwiczenia i delektowałem się podwieczorkiem. Dziadek gotował mus truskawkowy, nakładał do słoików i szczelnie zamykał. 


Zapraszam do oglądania, komentowania, a także na FB:

Oto zdjęcia:

Pola truskawek 


 truskawki w łubiance 
 sernik i kawka + 
 Dziadek Zbyszek 
 ćwiczenia na kocu 
 kolorowy makaron 
 + truskawkowa zupa 
 i znów ćwiczę
i znów jem 
 truskawki w zbliżeniu
 zbliżenie na sernik
 zbliżenie na kubek Dziadka, w którym piłem kawusię
Dziadek wlewa do słoików ugotowany mus dżemowy


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz