poniedziałek, 6 czerwca 2016

Poland 2016


6.06.2016

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani!

Co u Was?

Dzisiaj byłem z Babcią na spacerze. Nie ruszaliśmy się dalej, niż po osiedlu. Ale fajnie się spacerowało. 
Później wróciliśmy do domu. Ja zjadłem obiad, a Babcia zbirała się do swojego domu. 
Popołudniu pojechałem z Dziadkiem, na rehabilitację. Pan Szymon znów rozciągał mi nogi, ręce, ćwiczył mi całe ciało. Fajnie się ćwiczyło, a po rehabilitacji lepiej mi się chodzi.

Zapraszam do oglądania i komentowania, a także na FB:

market Lewiatan - os. Widok 
 filia poczty polskiej 
 łamaniec 
 przedszkole 
 trawka 
 m. in. wierzba płacząca 
 ławeczka 
 róże 
 rowerzysta naprawia rower 
 3w1 


 widoki z tramwaju
 selfie 
 moje nóżki 
 Uniwerstet Pedagogiczny
 pętla Bronowice

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz