środa, 29 czerwca 2016

Poland 2016


Jasienica, 29.06.2016

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani!

Co u Was?

Stworzyłem w Photoshopie zachętę do kibicowania Naszym. A zaczęło się od hasła (z bykiem) na murze mojego, krakowskiego osiedla Widok: "Kto ufa ten wierzy. Siła w młodzierży". 
Po śniadaniu, ćwiczyłem na tapczanie. Było za gorąco, żeby wychodzić na pole. Jednak później wyszedłem. Bulbunia zawołała na obiad. Dziś w menu były kotlety schabowe i młode ziemniaczki. Zjadłem podwójnego kotleta.
Po obiedzie chodziłem w okół domu i czytałem książkę "Savanna". 
Na podwieczorek wkroczyło ciasto (jabłecznik) i kawka.
Bulbunia kosiła trawę, a Dziadek wywoził trawę na taczkach.


Zapraszam do oglądania, komentowania i na FB: 


to chyba jasne ;) 

 agent Rudy 
 w ogrodzie 
 kotlet i młode ziemniaczki 
 kawka 
 jabłecznik
 w ogrodzie  
 trójpolówka 
 tuje 
 Bulbunia 
 Dziadek Zbyszek
w ogrodzie 
 skoszona trawka
 taczki
 dawna maszyna rolnicza 
 Bulbunia kosi
w ogrodzie  
 Dziadek Z. 
 2w1 
 taczki napełnione trawą
 2w1 
 agent Rudy 
 róże
 agent R.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz