środa, 1 czerwca 2016

Poland 2016


1.06.2016

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani!

U mnie wszystko ok.
Byłem dzisiaj na spacerze po osiedlu (z Babcią). 
Później pojechałem na Warsztaty Terapii Zajęciowej do Fundacji Artes. Zaraz po przyjeździe wszystkich uczestników i pracowników, pojechaliśmy do niedalekiej kawiarni "Kolanko" Zamówiłem sobie sernik z lodami (1 gałką) waniliowymi, truskawkami i sosem czekoladowym. Do tego zamówiłem kawę i amaretto. Były pyszne! 
Po powrocie do Fundacji Artes oglądaliśmy znany film z Julią Roberts (oczywiście nie pamiętam tytułu).
Po dojechaniu do domu, byłem w sklepie. Kupiłem drożdżówkę i wodę mineralną.


Zapraszam też na FB:

jak lody śmietankowe 
 łamaniec
 Filia Poczty Polskiej 
 na alejkach spacerowych 
 traktor wywozi skoszoną trawę
 róże

 kwitnące trawy
 kwitnący czarny bez
 kwitnące kłosy
 kwitnąca pokrzywa  
5 - ciornik gęsi


 nazwa lokalu




 sernik, lody waniliowe, truskawki i polewa czekoladowa 

 Wasz Muzungu 

 Patunia 
 Przemuś
 Dorotka 
Jula Roberts i inne Gwiazdy - na ekranie 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz