środa, 15 czerwca 2016

Poland 2016


14.06.2016

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani!

Co u Was?

Opiszę Wam dzień wczorajszy:
Od rana byłem na Warsztatach Terapii Zajęciowej Fundacji Artes. W programie Photoshop stworzyłem grafikę Słonecznych wakacji uśmieszek. Przerobiłem też swoje zdjęcie i dziewczyn na przystanku.
Później pożegnałem WTZy do września. Babcia kupiła i przyniosła do Fundacji ptysie. Dostałem też pudełko Lamborghini od Paulo
Wieczorem przyjechał po mnie przyjaciel Tomek - Klikowicz i pojechaliśmy na wieczór poetycki naszej przyjaciółki (też z Kliki) do Piwnicy pod Baranami. Występowała na zmianę z muzykiem (gitarzystą).




Zapraszam też na fb:

Muzungu w serduszkach
 laseczki na pustynnym przystanku
 z Kumplem Danielem 
 I Kumplem Rafałem
 ptysie 
 Kumpela Patunia
 Kumpela Paulinka
  Kumple Wiktor i Tomek
  Kumpela Klaudia na lini 
 pudełko - prezent Od znajomego Włocha, Paulo 

 Dziedziniec Pałacu pod Baranami 
fontanna 
 dziedziniec 
 pierwsze piętro 
 drugie, trzecie piętro i poddasze 

rekwizyty teatralne w piwnicy
gitarzysta rozpoczął występ

Gwiazdeczki: Martusia (poetka) i Dorotka (recytatorka)
konferansjer 

 Adam, zamiast patrzeć na scenę, wolał widok koleżanki 
powrót na scenę  - Dorotka recytuje nowe wiersze Martusi
kontrastowe postacie były przedmiotem analizy 
A jak my przejdziemy do historii? 
ukłony gwiazd- Martusi trzeba pomóc


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz