wtorek, 7 czerwca 2016

Poland 2016


7.06.2016

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani!

Dzisiaj na Warsztatach Terapii Zajęciowej Fundacji Artes strzeliłem fotkę mojej przyjaciółce Patuni. Przeszliśmy do pracowni komputerowej, gdzie stworzyłem pięć grafik. Głównie tekstów na podryw. 
Wracając z WTZ - ów rozwoziło nas Radio Taxi Partner. Zahaczyliśmy o Dom Pomocy Społecznej przy ul. Nowaczyńskiego. Trwała tam impreza... 
Zrobiłem kilka zdjęć. 
Popołudniu byłem na spacerze. Przeszedłem koło bloków, zaliczyłem trójkąty i poszedłem w rejony Parafii p. w. św. Jana Kantego. 

Patunia 
  texty na podryw: 
Impreza w DPS - ie 
 motor niedaleko mojego bloku 
 mój blok 
 bloki w sąsiedztwie
  róże parafialne 
 Krzyż + łamaniec 
 Parafia św. Jana Kantego

Zapraszam też na FB:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz