piątek, 24 czerwca 2016

Poland 2016


Jasienica 2016

24.06.2016

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani!

Dzisiaj po ćwiczeniach i obiedzie (kolorowy makaron) pojechaliśmy do Borownicy, na cmentarz. Znajduje się tam grób mojego Praprapradziadka Jana Milczanowskiego. sprzątnęliśmy Jego grób, zapaliliśmy świeczki i położyliśmy nowe ozdoby oraz pomodliliśmy się.
Później pojechaliśmy w odwiedziny do Kuzyna Bulbuni, wujka Władysława. Wraz z żoną (moją Ciocią) ugościli nas przepysznymi ciastkami, kawką, a potem piwkiem. 

Zapraszam do oglądania zdjęć, komentowania i na FB:

kolorowy makaron 
 zdjęcia z szyby Dziadka Uno 
 kościół 
 cmentarz w Borownicy
grób mojego Praprapradziadka Jana Milczanowskiego 
 wielkie krzaczory 
 łąki 
 domek 
 Muzungu w polu 
 ciasteczka 
 kawka 
 piwko %%% 
 + Bulbunia 
 kuzyn Bulbuni, mój wujek Władysław 
 gestykulacja Dziadka przy rozmowie i podwieczorku 
 i... niewiele zostało!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz