piątek, 17 czerwca 2016

Poland 2016


16 i 17.06.2016

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani!

Co u Was?

U mnie wszystko ok. Z nowości to przyjechałem dzisiaj do Jasienicy!!! Moja Babcia (od strony Mamy) i Dziadek mają tam domek.
Obudziłem się ok. 4:30 i obudziłem Bulbunie (nie usłyszała budzika). Spakowaliśmy bagaże do bagażnika Toyoty i ruszyliśmy autostradą do Jasienicy. Droga była przejezdna, pojedyncze auta, tiry itp od czasu do czasu przejeżdżały obok nas drogą.
W dobrym, stosunkowo krótkim czasie zawitaliśmy do Jasienicy (mieliśmy postój w chyba Birczy na zakupy w Delikatesach Centrum). Rozpakowaliśmy swoje rzeczy i w niedługim czasie zaległem w sen... Cudownie mi się spało i "wstałem na energetyzowany.  Później przeszedłem się po ogrodzie robiąc zdjęcia. Dziadek ładował swoje Uno i wkrótce pojechałem z Dziadkiem po ser do Pani Stasi. Pani Stasia z mężem mają ule.

Zapraszam do oglądania, komentowania i na FB:


Przed blokiem na Krakowiaków 
 Wita nas!





 Bulbunia i Dziadek Zbyszek  
 Agent Rudy 











 Uno się ładuje 
 Ule u Pani Stasi


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz