piątek, 13 stycznia 2017

Thailand 2017


Phuket, 13.01.2017

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani!

Dziś był piątek, 13 - tego. Od kwietnia '98, nie wierzę w ten przesąd. Za to wierzę, że odtąd wszystkie 13 - tki będą dla mnie szczęśliwe. I poniekąd są!
Ćwiczyłem z rana na materacu. Nie wiem, czy skończyłem II rozdział "Niewiarygodnych przygód Mumiego"... Wypełniłem tekstem tylko jedną kartkę! 
Chodziłem po domu i ogrodzie. Usiadłem na "Bat-Mobile - u" i już chciałem ruszyć, gdy przypomniałem sobie, że jedno koło, to flak!  
Wieczorem, przyjechał Tata z nurkowania. Całą Rodzinką pojechaliśmy do restauracji Fatty's , zwanej u Niemca zamówiłem sobie gyros ze szpaclami. Do tego wypiłem kufelek niemieckiego piwa Weisbeer
Było przepyszne!

Zapraszam do komentowania, rozpowszechniania i na FB:

bugenwilla 
 w lusterku 
 Garfield 
 z Julkiem patrzą w dal wieczora 
piwka 
+ Lukas
 gyros ze szpaclami 
 market i wszechobecne kable 

A co u Was?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz