piątek, 6 stycznia 2017

Thailand 2017


Phuket 6.01.2017

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani!

Co u Was?

Ja od rana ćwiczyłem. Naszkicowałem i pokolorowałem motywacje do ćwiczeń. Nie znalazłem tylko taśmy klejącej, bo bym ją przyczepił na drzwi ... 
mój brat Julek poszedł do szkoły po feriach, czy też wakacjach (w tajskich szkołach, inaczej wypadają wakacje, ferie etc), a mój brat Adaś poszedł do angielskiego przedszkola. 
Pogoda była barowa: przelotne opady deszczu i burze, Temperatura w najcieplejszym momencie dnia to 28 °C (zimno...) Nie tylko Wy, marzniecie w Polsce. Choć, może to wydaje się Wam śmieszne 
i niedorzeczne, jestem z Wam i przesyłam Wam gorące pozdrowienia!

Zapraszam do komentowania, udostępniania i komentowania, a także na FB:

motywacja: 
 selfie 
 siłownia w pobliżu 
 wielkie liście 
 domowa pasta rybna
 ryżownik
  warzywa i gama przypraw 
 mięsko smaży się na patelni 
+ jajka i warzywa
  ryż smażony

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz