piątek, 27 stycznia 2017

Thailand 2017

Phuket, 27.01.2017

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani!


Dzisiaj poszedłem pieszo do szejkowni. Kupiłem kokosa dla Margarety i szejka ananasowego (dla siebie). W szejkowni zrobiłem zdjęcia bananów i pomarańczy. Później pojechałem "Bat - Mobilem" na spacer. Choć nie był do końca naładowany, zlekceważyłem to. 
Na pierwszy rzut poszły kwiatki. Były takie piękne, że uważam grzechem byłoby ich nie ująć. Apartamenty miały śmieszną literę na początku: B apartment. Od razu dodałem w myślach przysłówek jak 😝  Widziałem też Dom Duchów - przed tajskim domem.  Więcej na ten temat w linku poniżej:
Dojechałem do Tiger Muai - Thai gdzie patrzyłem jak chłopaki i dziewczyny się / lub worek treningowy naparzały. Zrobiłem też zdjęcie sklepowi z różnymi, muay-thai - owymi rzeczami. 
Już wracałem ze spaceru, jak nagle," Bat-Mobile" się rozładował... Dzwonię, więc do Taty. W międzyczasie bokserzy tajscy pytają czy mój wózek jest rozładowany i nim zdążyłem Tacie wytłumaczyć, oni już pchali mój wózek ze mną! 😊 

A co u Was?  😮

Wasz Muzungu  
 banany!  💖
 pomarańcze 💖 
 bugenwila 
 nieznana z nawy 
 B - jak Apartamenty! 😜 
 róże europejskie 
 Dom Duchów
 dom w stylu tajskim 
 Tajka 💑  robi mi szejka! 
 bateryjka %%% 
 słonie - na szczęście
 szkoła boksu tajskiego 
 "Tygrysek"
  sklep muay - thai 
 przejeżdżając obok resortu ... 
Szczęśliwego Nowego Roku! (Chińskiego)
 chyba sprzedaż/wynajęcie domu/łódki na Bora Bora 
 Szczęśliwego Nowego 2017 Roku (chińskiego)


Zapraszam też na FB:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz