sobota, 21 stycznia 2017

Thailand 2017


Phuket, 21.01.2017

Witam Was moje Kochane! 😘  / moi Kochani!

Dzisiaj był Dzień Babci. Nie wysyłałem jej życzeń emailowo, ale za to Skajpowo się z nią połączyłem. W poniedziałek wylatuje w naszym kierunku!!!
Z nowości, to wypuściłem się na foot massagge (masaż stóp). przed masażem, Tajki 😘 😘 😘  poczęstowały mnie owocami. Mówiły, że już nie mogą... 
Najstarsza z nich mnie masowała. Miała delikatne i miękkie dłonie. Rozkosz dla ciała 😃 Masaż stóp jest tylko z nazwy. W rzeczywistości  zostały mi wymasowane całe nogi, plecy, twarz i głowa! Było mi bardzo przyjemnie i miło. Za wszystko zapłaciłem 300 THB  (około 30 PLN).  
Po masażu, czułem się jak młody Bóg! 😌  Poszedłem więc, na spacer (było już ciemno, ale drogę oświetlały mi latarnie i neony. Ich się trzymałem. 
Do domu wróciłem spocony jak mysza, ale za to jaki szczęśliwy! 😁

owoce (dragon fruit i ananas) przed salonem masażu
 masażystka 💏
 masażystka 💏
 masażystka 💏


Zapraszam też na FB:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz