niedziela, 8 stycznia 2017

Thailand 2017


Phuket, 8.01.2017

Witam Was moje Kochane! 💗💛💏  / moi Kochani! 💗😉

Co u Was? 😲

W dzisiejszym dniu przez większą część dnia padał deszcz. Więc, pojechaliśmy z Adasiem 💗😘 i Juleczkiem 💗😘  do Kids Mani. Moi Bracia💗😘  bawili się wyśmienicie! Miałem wiele obiektów do fotografowania, więc fotografowałem do woli! 😀
Margareta 💗😘  przyniosła mi kawę karmelową. Była przepyszna i dodała mi energii! 😆 
Chłopaki 💗😘 bawili się przez cztery, równe godziny!!! 😁

A w tej chwili u mnie dochodzi 22, a deszcz ciągle pada! 

Zapraszam do komentowania, likowania i rozpowszechniania.A także na FB:
https://www.facebook.com/lukas.paulo
 Dziękuję! 😋

Bawialnia dzieci. To zdjęcie było wykonane przez szybę samochodu, przy padającym deszczu.
  Witamy! 
 Wasz Muzungu 
 zdjęcie ulicy w deszczu
 cysterna w deszczu 
 i wszystko inne też 
 w środku, do sprzedania 
 Tajki pod parasolem i wszystko zalane! - zdjęcie wykonane zostało przez szybę okna.
 w środku na szczęście było sucho 
 Tajki 😘😘  z Kids Mani 
 przestało padać! 
 lampion chiński 


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

przed biurem 
 lampki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz