niedziela, 22 stycznia 2017

Thailand 2017


Phuket, 22.01.2017

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani!

Co u Was?

Ponieważ za dnia nie padł deszcz, wyszedłem na spacer po popołudniowej kawce. 
- Najpierw spacer! - powiedziałem sobie. - Dopiero później inne atrakcje
I tak przeszedłem ulicą Muay - Thai tam i s powrotem. Spociłem się jak zawsze, ale dzięki temu jestem bardziej rozruszany i mam zarodki mięśni, a nie tłuszcz!
Zmęczony i szczęśliwy poszedłem do Ali' s BBQ. Zamówiłem mango szejka. Usiadłem i odpocząłem. 
W drodze powrotnej spotkałem wiele uśmiechniętych twarzy. Ciekawiło ich gdzie mieszkam, skąd jestem, jak mam na Imię itp .

Zaliczyłem bardzo miły spacer!  

------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Dziś Dzień Dziadka - przez Skype' a złożyłem życzenia jednemu. Do drugiego się niestety nie dodzwoniłem, ale życzę mu Wszystkiego najlepszego!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Wieczorem skończyłem pisać w zeszycie VI rozdział Niesamowitych przygód Mumiego. akcja się dzieje i wciąż mam natchnienie twórcze z czego bardzo się ciesze. Zwykle dopada mnie wieczorami ... Ale jak czytałem w humorze z zeszytów:
Bolesław Prus nie spał kilka nocy, i tak powstała "Lalka", tak i ja mam potencjał na dzieło!

Zapraszam do oglądania zdjęć/ komentowania i na FB:

trening dla "Smoków" 
 Unit 27 
 połać lasu 
 używki dla sportowców 
 rybka z grila 
 mango shake 💗
  + ja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz