środa, 18 stycznia 2017

Thailand 2017


Phuket, 18.01.2017

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani!

Za 4 miesiące lecimy do Polski na jakiś czas. Cieszę się ogromnie! Zobaczę się z rodzinką, spotkam się ze znajomymi, pojadę na obóz... Masa atrakcji mnie czeka! 
A dzisiaj według prognozy miało być 33 stopnie maksymalnie. 
Obeszło się bez deszczu. 
Skończyłem czwarty rozdział Niesamowitych przygód Mumiego!! Nie wiem jeszcze ile tych rozdziałów będzie, ale już się wiele wydarzyło, a Mumiok wciąż żyje!! 😁  Zobaczymy co będzie dalej. Wieczorem poszedłem do Ali's BBQ. Ledwo co usiadłem, przybiegł pies właściciela, aby mnie przywitać. Wesoło merdał ogonem i chciał się bawić, mimo siwej sierści. Położył się koło mnie. Zamówiłem sobie szejka anansowego i talerz owoców (protein bar) 
Później poszedłem na krótki spacer. Odwiedziłem smocze fontanny i nawet mam fotkę ze smokami! W pobliżu znajduje się - może jest ich więcej? - sala do zajęć Yogi. Akurat mężczyźni ćwiczyli... 

zachodzące słońce 
 piesek Alego 
 w  lodówce 
 menu 
 ogień!  
 gdy zapada zmrok, żarówka oświetla 
 pineapple shake + protein bar 
 szaszłyczki 
 godziny otwarcia + kije 
 zdjęcia nocne 
 smocze fontanny 
 + ja 
 Yogerzy

Zapraszam też na:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz