poniedziałek, 9 maja 2016

Poland 2016


9.05.2016

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani!

Co u Was?

U mnie wszystko ok. Tydzień zacząłem od rehabilitacji. Najpierw mój rehabilitant Pan Jacek "pastwił się" nad moimi ścięgnami Achillesa. Potem ćwiczyłem na materacu, na leżance i przy drabinkach. Na koniec chodziłem z kijkami i bez kijków.
Fajnie mi się ćwiczyło.
Kolejno poszliśmy z Babcią na obiad. Jadłem zupę krem z brokułów z grzankami, kotleta schabowego, ulubioną surówkę z marchewki i frytki. 
Był pyszny! 
Wróciliśmy do domu. Babcia za niedługo zebrała się do domu. Ja wypiłem kawę i wyszedłem sam na spacer.
Fotografie z osiedla znajdują się pod tekstem.

Zapraszam do oglądania, komentowania i również na FB:

bloki osiedla "Widok" 
 parking 
 chmurki deszczowe 
 alejki i ławeczki 
 filia poczty polskiej 
 kwitnący bez 


 kadr  
 zielonobiała alejka
  szkoła podstawowa i gimnazjum 
 amfiteatr 
 obiad kawek
 selfie 
 "dmuchawce, latawce, wiatr..."


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz