czwartek, 19 maja 2016

Poland 2016


19.05.2016

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani!

Co u Was?

U mnie wszystko ok.
Byłem dzisiaj na Warsztatach Terapii Zajęciowej w Fundacji Artes. Samodzielnie, stworzyłem 3 grafiki.
Następnie zostaliśmy zaproszeni do wyjścia na tzw. "górę", by świętować Urodziny Patrycji i Pauliny. Wczorajszego wieczora, nie wróciłem od razu do bloku. Byłem w osiedlowym markecie i kupiłem moim dwóm Kumpelom prezenty. Nie były to żadne wymyślne: Wawelskie kasztanki, zapakowane w urodzinowe torebki i duży sok Tymbark jabłko mięta..
Mama - chyba - Paulinki upiekła pyszny sernik.  
Fajnie było.
Niedługo po moim powrocie do mieszkania, wkroczyła Babcia i wyszliśmy na spacer, do cukierni. Babcia fundnęła mi lody czekoladowo - kawowe.


Zapraszam też na FB:

Takie oto grafiki stworzyłem dziś na zajęciach: 
 Na Imprezce Urodzinowej Patryni i Patuni
 Przemysław czyta życzenia
 Krzyś składa życzenia Paulince
 I Patce 



 degustacja ciasta 
 Ela i Grześ 
 Klaudia chce tańczyć
cudny uśmiech Kwietnika  
 art: ciasto wyraźne, tło rozmazane 
 piękny uśmiech Klaudusi nr. 2
 trochę "się uciąłem"
 Dorotka
 mój portret 
 z Wiktorem 
 Telewizja Kraków
 prawdziwe lody bez chemii 
 Babcia kupiła lody
 trzymam lody (1 dla Babci)
 czarny bez

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz