niedziela, 22 maja 2016

Poland 2016


22.05.2016

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani!

W dniu dzisiejszym zwiedziłem z Dziadkiem Krakowskie Zoo. Do zoo dojechaliśmy autobusami MPK (za free). 
Najpierw odwiedziliśmy słonie, potem gady i ryby.
Następnie wyszliśmy na zewnątrz i poszliśmy do małpeczek.  Zoo, to nie tylko zwierzęta, ale również i rośliny, które rozkwitają na wiosnę! Po ptakach, które robiły mnóstwo hałasu, poszliśmy do parzystokopytnych. Dostałem marchewkę przed wejściem do Mini Zoo. Dałem jeść Alpace. Później poszliśmy do kózek, osiołków i jeleniowatych. 
Następnie odwiedziliśmy żyrafy, zebry i strusie...
Zobaczcie sami:

Zapraszam też na FB:

wybrzuszona ulica
słonie 

 agama


legwan 
 agama
 czy zauważacie jakieś podobieństwo?
 z żółwikiem
 węże
 mini rafa koralowa





Zoo to także rośliny, które rozkwitają (zwłaszcza wiosną)

 - Jedz sobie...
 - Zjadłeś?
 - Nie mam więcej...
 dziewczynka karmi kózki marchewką
osiołek
 - Grzeczny osiołek!

 Żyrafa
 wielbłądy dwugarbne
 zebry
 struś

 papużka
nagrałem krótki filmik: Hałasujące papużki
 flamingi


 Klasztor na Bielanach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz