sobota, 21 maja 2016

Poland 2016


21.05.2016

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani!

Co u Was?

U mnie wszystko ok. Przyszła Babcia i zaczęliśmy wycieczkę. Punktem pierwszym programu była wizyta w cukierni Wojciech Wilk. Zamówiłem sobie torcik z żurawiną, a Babcia torcik hiszpański. 
Później poszliśmy na spacer po parku. Było cudownie! Ptaszki śpiewały, wszędzie uspakajająca zieleń, oryginalne rzeźby itp .

ciastka i kawka w Cukierni Wilk 
 + lodowy Lukas 
 "tajemne" przejście
rzeźba Fryderyka Chopina 
 dziki gołąb



 murek
 widok przez siatkę 
olbrzymie i stare kasztany i inne drzewa 

 taki wózek jest moim marzeniem! 
 pod wierzbą płaczącą 






--------------------------------------------------------------------------

Po spacerze po Parku Decjusza z Babcią, pojechałem na z Dziadkiem do oo. Dominikanów na rychłe spotkanie Klikowe. Ale nikogo z "Kliki" nie spotkałem... Zostaliśmy na mszy świętej. 
Jak się później okazało, spotkanie zostało przeniesione na za tydzień... Wystarczyło, tylko wejść na FB Kliki!!
Ale za to fotki z Rynku i okolic są!

ul. Grodzka 
 Kościół Mariacki (w wersji ART) 

 Ksiądz odmawia: Wierzę w Boga...
 oświetlenie

Zapraszam też na FB:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz