piątek, 20 maja 2016

Poland 2016


20.05.2016

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani!

Dzisiejszego dnia były Urodziny Dziadka. Narysowałem mu laurkę, napisałem życzenia i mu wręczyłem. Ucieszył się, podziękował i wlepił mi siarczystego buziaka.
 Stworzyłem 3 obrazki/grafiki w Programie Photoshop.
Później przyszła Babcia i wyszliśmy na obiad i spacer. Dziś w menu były:
  • zupa "z pieczary" (pieczarkowa"
  • gulasz z kaszą i surówka z marchewki
Następnie poszliśmy na dalszy spacer i nie wiedzieć czemu ni stąd ni zowąd zrobiła się 21 ...

Gradient z tekstem:
chmurka  
 nie trać nadziei!!!
 kępka kwiatków przed moim blokiem
 kwiaty na rabatce
 Tawuła


 rasowy gołąb pocztowy
 !Okazja!
 zupa "z pieczary"
gulasz z kaszą 
 surówka z marchewki
 Tamaryszek
 motylek na dmuchawcu
 dzikie goździki 
azalia
 rododendron
 rododendron
 konwalijki 


dzika róża


Zapraszam też na FB:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz