wtorek, 17 maja 2016

Poland 2016


17.05.2016

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani! 

Co u Was?

Dzisiaj od rana byłem na WTZ - ach w Fundacji Artes. Przyjechałem lekko przed czasem. Zrobiłem sobie owocową herbatę i czekałem na resztę. Złożyłem podpis uczestnictwa w tabelce.
Stworzyłem 3 obrobione zdjęcia + wizytówkę. Następnie wydrukowałem jedną kartę wypełnioną wizytówkami. Później je przycinałem za pomocą gilotyny. 
Była przerwa, w czasie której zjedliśmy śniadanie, a ja wypiłem kawusię.
Pogoda była zdechła: padał przelotny deszcz i było zimno (na zewnątrz).

Zapraszam do oglądania i komentowania, a także na FB:


Tomek i Patka 
 Wiktor 
 Daniel
 Kamil 
 Reprezentacja Polski 
 obraz na ścianie
  Monika binduje 
 pracownia komputerowa Fundacji Artes
 recykling
 obrazy na ścianie
 moje prace:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz