niedziela, 29 maja 2016

Poland 2016


Majówka 2016

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani!

Co u Was?

U mnie wszystko ok. Na długi majowy weekend wybrałem się z moim Katolickim Stowarzyszeniem Osób Niepełnosprawnych i Ich Przyjaciół "Klika" do miejscowości Sidzina Wielka Polana (pod Babią Górą). 
 Dotarłem tam we środę wieczorem. We czwartek (Boże Ciało) był czas wolny, wspólna modlitwa. Pełnosprawni pojechali na mszę świętą do kościoła w Sidzinie Dolnej. 
Po ich powrocie był posiłek z kociołka.
Wieczorem siedzieliśmy przy ognisku, grały 3 gitary + skrzypce. Śpiewaliśmy piosenki ogniskowe (teksty i nuty ze śpiewników). 


Następnego dnia dwie przyjaciółki niestety musiały nas opuścić... Wyszły na szosę i złapały stopa.
 Ujrzałem salamandrę i cyknąłem jej fotki. 
Zjedliśmy żur z wielkiego gara i zaczął padać deszcz...
Po ustaniu opadów był zorganizowany wypad do Babiogórskiego Parku Narodowego. Nie brałem w prawdzie udziału w przejściu trasy, ale za to spacerowałem i robiłem zdjęcia. 

Wieczorem zakosztowaliśmy winka i ciast.

Zapraszam też na FB:

Piotrek i Justa
 Kasia
panowie pod koniec kolacji
przyjemność kosztuje, chatę trzeba naprawiać
regulamin
 wiosna na krzewach, tu późna, bo dość wysoko
 Justa z synem wyrusza na szlak
kociołeczek
 danie z kociołka (nie pamiętam nazwy, ale było pyszne!
 zadymiony Tomek
 Justa i Anka
 na pieńku
 ognisko
 gitara i można siedzieć do rana!
 autostopowiczki
 żuczek
 deszcz
 salamandra
 
 relax
gry planszowe czas zacząć!
 Tomek i Aneta

 Co dwie głowy, to nie jedna!
 wujek Staszek


 żur w wielkim garze




 Bodzio i Justynka
przy stole
 las
 przy drodze







 to jo!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz