sobota, 7 maja 2016

Poland 2016


7.05.2016

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani! ;)

Co u Was?

Byłem dzisiaj z Babcią na zwiedzaniu. Najpierw zaczęliśmy od cukierni Józef Wilk, gdzie wtrąciliśmy torcik kokosowy, popijając białą kawą. 
Później poszliśmy do parku. Od wejścia przywitały nas kamienne posągi ptaków, tudzież innych zwierząt i ludzi (ekspozycja w plenerze i we wnętrzu Galeri Bronisława Chromego - naszego znanego artysty).
Pięknie było! 
Trochę jechałem na wózku, zaś większą część parku zwiedziłem o kijkach.

Popołudniu sam wyszedłem na spacer. Najpierw doszedłem do Żabki, gdzie kupiłem baton zborzowy z orzeszkami arachidowymi i laskowymi, rodzynkami, białkiem, kofeiną, magnezem i tauryną - Oshee oraz piwo Lech cytrynowe. 
Usiadłem na ławce i kontemplowałem życie osiedla pijąc napój bogów.

Później ruszyłem w trasę spacerowo-chodzeniową. 
Doszedłem aż do skateparku. Usiadłem n chwilkę, a później wróciłem alejką spacerową do domu.


Zapraszam do oglądania i komentowania, również na FB:


kępa bratków
 torcik kokosowy
 nazwa cukierni 
 podpisu nie trzeba 
 Babcia pije kawę 
 Lukas z torcikiem i kawką 
 w okolicy 
 Park Decjusza 
 podpis zbędny
 w parku 
 kamienne ibisy
 popiersie 
 barany 
 leżaki 
 głowy
 galeria Bronisława Chromego (naszego znanego artysty)
 wiewiórki 
 paw 
 obrońca 
 Pałac Decjusza 
 chybaszpak
 filary
 przygotowanie do wesela

 detal


---------------------------------------------------------------------------------


nowa ławka na moim osiedlu 
 piwko, piweczko, piwunio... %%% 
 selfie
 jarzębina w centrum
 kasztanowiec 
 Dzień dobry panie jesion! 

 w ogródku 
 kopy skoszonej trawy
  a latający myśliwy, się pożywi 
 skatepark

1 komentarz:

  1. Pięknie to opisujesz. To niezwykła umiejętność. Podziw !

    OdpowiedzUsuń