wtorek, 24 maja 2016

Poland 2016


24.05.2016

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani!

Dzisiaj od rana byłem na Warsztatach Terapii Zajęciowej w Fundacji Artes. Stworzyłem 2 teksty w programie Photoshop: pierwszy Demotywator, drugi zapraszający na Wielką Polanę. Przepraszam, za niedopatrzenie. Polana odbędzie się od jutra...
W czasie przerwy, cyknąłem przyjaciółkę Klaudię. Po przerwie miałem spotkanie z panią od rehabilitacji w Fundacji. Rozmawialiśmy. Dowiedziałem się mi. in., że aby mieć rehabilitację w Fundacji, trzeba mieć kartkę od lekarza.
Wracając busem, kierowca woził nas po ul. Duna Wąsowicza (znam te okolicę). Zrobiłem Kino Kijów.
Później zjadłem obiad w domu i wyszedłem jeszcze na spacer. Odprowadziłem Babcie na przystanek, pożegnaliśmy się do jutra, a następnie poszedłem szybkim krokiem na alejki spacerowe. Doszedłem do Wojewódzkiej Komendy Państwowej Straży Pożarnej. Później zawróciłem.

tekst na podryw
Zaproszenie na Polanę: Przepraszam, za niedopatrzenie. Polana odbędzie się od jutra...

 przyjaciółka Klaudia
 Pani fizjoterapeutka
 Kino Kijów (widok od ul. Wąsowicza)
 na alejkach spacerowych
czarny helikopter nad moim blokiem

Zapraszam też na FB:

A co u Was?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz