czwartek, 12 maja 2016

Poland 2016


12.05.2016

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani!

U mnie wszystko ok. W dzisiejszym dniu od rana byłem na Warsztatach Terapii Zajęciowej w Fundacji Artes
Zaczęliśmy jak zwykle od spotkania w głównym budynku na tak zwanej "górze". podpisałem listę uczestnictwa i wypiłem herbatę. Czekaliśmy na resztę uczestników. Przyjechali niedługo później. 
Kolejno przeszliśmy na tzw. "dół", czyli do pracowni komputerowo-malarskiej. Pracowałem w Photoshopie. Znalazłem w internecie tutoriale i postępowałem mniej więcej zgodnie z insturkcjami. Wkrótce powstały 4 grafiki. 
W czasie przerwy, szybko chodziłem po dziedzińcu. Przeszedłem tak 5 kółek, po czym zawróciłem i zrobiłem kolejnych 5. 
Po zajęciach, czekając na transport wyszliśmy na pole. Tam przy drzwiach dwie dziewczyny robiły sobie zdjęcia. Z ukrycia cyknąłem im foteczki. 
Gdy dojechałem do domu, zjadłem obiad i wyszedłem na spacer z Babcią.

Zapraszam do komentowania, like' owania i na FB:

Inicjały: Imię i pseudonim  
 tęskniłem za kofeią... Popołudniu dopiero się napiłem. 
 textura: 
 modelka 
 fotograf zamieniła się w modelkę, i na odwrót 
 kwitnący bez 
tawuła - inna odmiana
 brzoza i kasztan 
 na moim osiedlu




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz