niedziela, 15 maja 2016

Poland 2016


15.05.2016

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani!

Co u Was?

U mnie wszystko ok. Mimo prognozy, że niby ma dziś popołudniu padać, jak na razie na os. Widok nie napłynęły chmury wyładowane wodą. 
Na 9:00 byłem z Dziadkiem w kościele na mszy świętej. 
Później wstąpiliśmy do cukierni Jagódka, gdzie kupiliśmy ciasto czekoladowe. 
Wróciliśmy do domu i przygotowaliśmy obiad:
  • zupa pomidorowa z ryżem
  • plastry wołowiny z cebulką, ziemniaczki i surówka z marchewki (którą własnoręcznie tarłem)


W ramach spaceru sprawdziliśmy jak wygląda pobliski basen "Bronowianka". Jest to kryty basen pod opieką ratownika, a woda ma bardzo przyjemną temperaturę 29 stopni C!!! 
Przy wyjściu zwróciło moją uwagę pewne "cacuszko"

W kościele p. w. Św. Jana Kantego 
 trza mieć jakieś nałogi ... 
 wychodząc z cukierni 
 i pierwszy krok 
 basen "Bronowianka" 
 "cacuszko"


Zachód słońca
 trwam w zachodzie 
 tawuła

Zapraszam też na FB:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz