środa, 11 maja 2016

Poland 2016


11.05.2016

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani!

Co u Was?

Ja byłem dzisiaj na rehabilitacji w "Panaceum" (ul. Rusznikarska 14a) Przyjechałem na 9:30 i spotkałem się tam z Babcią. Ćwiczyłem z panam Jackiem. Przepociłem koszulkę, bokserki i skarpetki. 
Potem pojechaliśmy na obiad do "Bocianiego Jadła". Zamówiłem sobie zupę fasolową, kotleta schabowego i frytki. 
O 13:30 wyjechałem busem z Rusznikarskiej na Estery. Po dowiezieniu wszystkich uczestników udaliśmy się na spacer na Bulwary Wiślane. Pojechaliśmy busem Fundacji Artes. Następnie chodziłem o kijkach, zrobiłem zdjęcia przyjaciółce Klaudii i się dotleniłem.
Wróciliśmy do Fundacji - oglądaliśmy następne odcinki serialu "Autostrady do nieba", a potem czekając na transport skecze kabaretów: Limo, Smile, Neo Nówka itp.

Znowu było super!!! 

bloki mieszkalne przy ul. Na Błonie 9b 
 drzewo przy drzewie. Nie myślą... 
 selfie 
 zupa fasolowa 
 foksterier 
 moja przyjaciółka Klaudusia na Bulwarach Wiślanych (fotomodelka) 
 selfie z modelką 
 kabaret Smile 
 UDT 
 stacja PKP


Zapraszam też na FB:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz