piątek, 11 grudnia 2015

Tajlandia 2015


11.12.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was?


U mnie ok ;) Od rana robiłem to, co zwykle, znaczy ćwiczenia, prysznic, śniadanie, mycie naczyń … Dopiero po 14 - tej wyjechałem na pierwszy dziś spacer. Byłem w barze na wodzie sodowej z limonką i lodem ;) Przy okazji podejrzałem, jak Tajka :* Tajce :* robi make up :) Wróciłem do officce' a na kawę <3 i lody <3 
Koleinie wyruszyłem z Adasiem <3 :* i Agusią <3 :* na playgrund. A. <3 :* uczył się jak grać, odbijać piłkę. Szło mu bardzo dobrze :) Następnie z Kasią :* i Jej kuzynem zrobiliśmy sobie zdjęcie :)
O zmierzchu Margaretta <3 :* z Adasiem <3 :* pojechali na zakupy do marketu - motorem.
Ja, ponieważ zostałem wysłany po zakupy i zostało mi trochę reszty, pojechałem do salonu fryzjerskiego.
Znów poprosiłem o ścięcie włosów na 3 mm >:D 
Później pojechałem do baru >:D


 Znajoma Tajka :*
 make up
 kawa <3 i lody <3
 Adaś <3 :* kopnął do Agi <3 :*
Aga <3 :* podała do Dasieńka <3 :* 
Daś <3 :* i ja na "Bat-Mobilu" 
 my selfy
 Kasia :*, jej Kuzyn ;) i ja
 Małgosia <3 :* i Adaś <3 :* jadą po zakupy 
 my new fryz (3 mm)
 Thai - Band
 Thai soloist
 przy barze
 Tajka :*


Zapraszam też na:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz