niedziela, 13 grudnia 2015

Tajlandia 2015


12.12.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochane! ;)

Tego dnia Julek <3 :* z Sebastianem ;) bawili się razem. Wymyślali zabawy np. gonili z "mieczami świetlnymi" i naparzali w niewidzialnych wrogów :) Nikomu, nic się nie stało :D Następnie pojechałem na spacer. W barach grała głośno muzyka i było miło. Jakiś New Friend zawołał mnie i zaproponował impreze urodzinową. Uważam, że zachowałbym się jak cham, gdyłbym odmówił. Zrobiłem kilka zdjęć. Popołudniu byłem na spacerze. Chodziłem po molo.
Wieczorem byłem w Pickled Liver Bar. Piłem jedno, małe piwko i wodę sodową. Było extra!



Julo <3 :* i Sebcio ;)
mój nowy przyjaciel i solenizant 
imprezę pora rozpocząć :)
zdjęcia grupowe - zawsze z głupkowatą miną ;)



z Tajkami :* :*
Tajka :* zapozowała mi do sesji
na tle molo i zachodzącego słońca
my Friends
z Cindi 
& Peter
Tajka :* zapozowała mi w kasku :LOL:
nazwa baru

A co u Was?


Zapraszam też na:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz