piątek, 25 grudnia 2015

Tajlandia 2015


24.12.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was?

Życzę Wam na te Święta: Zdrowia, Szczęścia, mało problemów, dużo radości! By się spełniły Wasze marzenia! 

życzy Lukas :)

------------------------------------------------------------------------

W tą Wigilię było dużo do roboty. Przyjechali Goście z Polski i nie tylko. 
Popołudniu pojechałem na Wigilijny spacer. Na całe szczęście, nie widziałem/nie czułem śniegu, ani mrozu. Wykonałem 3 zdjęcia Portu Chalong, po czym wróciłem na Wigilję. Tradycyjnie zaczęliśmy od łamania się opłatkiem i od życzeń. Później przyszedł czas na jedzenie! >:D 
Pod choinką znalazłem koraliki i iPhone' a :)


Lukas pod choinką
 stół Wigilijny
 spacer Wigilijny
 powrót do biura
 łamanie opłatka...
 i składanie życzeń



Zapraszam na:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz