niedziela, 13 grudnia 2015

Tajlandia 2015


13.12.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani ;)

Co u Was?


U mnie wszystko ok :) Rano, zrobiłem głupią rzecz: Mianowicie ogoliłem się razem z głową :S Wyglądałem głupkowato i poszedłem do fryzjerki ponownie, by zgolić się na zero :) Włosy odrosną, nie ma co płakać, a i będzie mi przewiwnie :)
Na deser poszliśmy do Happy Days' a na lody <3 i kawę <3 
Później byłem w barze. Wypiłem jedno małe piwko 
Wieczorem chodziłem po krótszym molo. 
Sam nie wiem dlaczego, ale wieczorem zachciało mi się płakać… ;( 
Dzięki tej piosence 

Liber & Natalia Szroeder - Porównania kryzs został zażegnany :D 



Wasz Lukas zero
 stół i krzesła w Happy Days - ie
 kawa <3
 pierwsi dostali najmłodsi <3 :* <3 :*
 przyszła i na mnie kolej ;)
 Lukas "zero" :D
 molo




Zapraszam też na:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz