sobota, 5 grudnia 2015

Tajlandia 2015


4.12.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was?

U mnie wszystko ok.  Agnieszka :* i Adrian ;) sprawdzali kompasy do nurkowania. Odbywało się to na razie "na sucho" :) na ulicy. 
Pojechałem na basen. Ponieważ O2 Beach Club z jakichś powodów było nie zdolne do pływania, pojechałem do Pier 42. Akurat gdy się przebrałem, zaczął padać deszcz… Ale cóż, nie po to ten cały wysiłek, żeby teraz nic z tego nie wyszło. - pomyślałem i zacząłem pływać w deszczu. Lało z różną siłą. Na szczęście krótko. Mój Friend Chris miał Urodziny i zorganizował przyjęcie w Ning Bar - ze. Byłem zaproszony, więc, skorzystałem z zaproszenia. Było bardzo fajnie. Był Thai Band, który grał i śpiewał muzykę na żywo, były balony i poczęstunek. Wypiłem tylko jedno piwko. Poza tym piłem orzeźwiające napoje bezalkoholowe (tj. np. woda sodowa + Sprite + limonka + lód). 


Agnieszka :* i Adrian ;) sprawdzali kompasy 
 Wasz Lukas
 przygotowania do wieczornego party
 basen w Pier 42 w deszczu
 z moim przyjacielem Chrisem (który miał tego dnia Urodziny)
 selfy
 arbuzy <3
 Thai - Food <3
 orzeźwiające, napoje bezalkoholowe
 solenizant
 Thai-Band
 party
 Thai food + Soda Water with ice & lime 
 %%% >:D
 my Dear Friends


Zapraszam też na:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz