czwartek, 3 grudnia 2015

Tajlandia 2015


3.12.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Dzisiaj od rana ćwiczyłem na materacu. Potem rutyna. Adaś <3 :* próg officcess' a przekroczył dopiero po 17 - tej.  Zaczął działać na laptopie Małgosi <3 :*. Przed 18 - tą pojechałem do O2 Beach Club na basen. Super mi się chodziło, ćwiczyło i pływało. Jednak po 36 minutach (przepłynąłem 10 basenów), Taj mnie pogonił, mówiąc, że mam czas jeszcze 10 minut i zamykają. Więc, grzecznie wyszedłem :)
Wieczorem byłem w barze na jednym, małym piwku. 
Później objechałem cały teren i przyjechałem inną drogą do domu. 

Adaś <3 :* próg przekroczył 
 Lukas in the officess
 Adam <3 :* działa! ;)
 obraz z Afryki
 Fon Fon Seafood
 Tajka :* robi deser
 Tajka :* patrzy w dal
 Zatoka Chalong Bay
 O2 Beach Club
 Tajki :* :*
 my Friends
 Beers <3
 jocker Chris ;) 
 Harbort at night

 drogowskazy




Zapraszam też na FB:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz