środa, 23 grudnia 2015

Tajlandia 2015


15.12.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was? :o

U mnie ok :) tego dnia położyłem się spać po północy. Rano, ćwiczyłem, myłem się itp. Przedpołudniem miałem do pilnowania dwóch słodkich 'urwisów" :* :*Julka <3 :* i Sebka <3 :*
Później pojechałem na spacer. Akurat słońce zachodziło i tworzyło efekt romantyzmu…. Więc, cyknąłem 4 zdjęcia! :D Steve - my Friend ("Brother") siedział sobie w barze z drugim Friendem Peterem. gadali przy piwku. 
Dołączyłem do nich. Wieczorem uchwyciłem piękny i romantyczny zachód słońca.
Byłem weczorem w porcie i cyknąłem panoramę.W domu czekała na mnie pyszna obiadokolacja! <3 
Pod koniec dnia zrobiłem przytulankę Adasia <3 :* (do obróbki w Photoshop Online)

Nocny łysielec :D 

 Julek <3 i Sebek <3 robią Minecraft na survivalu :) 
 niesamowity zachód słońca
 + Steve ;)
 + Peter ;)
+ me
 ""jasna pomarańcza"
ciemna "pomarańcza"
nocne molo 
 obiadokolacja

Teddy say:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz