niedziela, 12 lutego 2017

Thailand 2017


Phuket, 11 i 12.02.2017

Witam Was moje Kochane! 💖💏 / moi Kochani!💖 😉

 W tych dniach nie działo się nic szczególnego. Byłem na spacerze i w Top Team. Okazał się być zamknięty.. Objechałem cały T.T. Rzeczywiście był zamknięty. 
"Z rozpaczy" Pojechałem do Ali' s BBQ, gdzie wypróbowywałem miks szejkowy: orange carrot shake. Wypadł bardzo smakowicie! Zrobiłem foty zbliżeni w lokalu 😜 

Zapraszam do oglądania zdjęć/ rozpowszechniania i komentowania, a także na FB:

- Dziękuję! 💑

bugenwilla u nas w ogrodzie 
kwiatki zrobione na spacerze
szykuje się walka! 
 Syn największego Mistrza BJJ (ju-jujitsu) wszech czasów
 łódź przed Top Team
  sklep i/lub biuro
 dzisiaj nieczynne z powodu Święta Buddyjskiego 
 szejk marchwiowo-pomarańczowy 
 zachód słońca 
 jabłka
 ananasy  

 mango i cytryny 
 zbliżenie



A co u Was? 😲

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz