środa, 8 lutego 2017

Thailand 2017


Phuket, 8.02.2017

Witam Was moje Kochane! 💖💏  / moi Kochani! 💗😀

Co u Was? 😵

Dzisiejszego dnia Julek 💖💏  obchodził swoje Urodziny.
 Przed południem pojechał na motocross. Ja byłem w Top Team, gdzie ostro ćwiczyłem. Ok. 210 brzuszków, pół przysiady, z ciężarkami itp . Jak zwykle fajnie się ćwiczyło, choć nie było mojego frienda i trenera Zaura. Ktoś inny założył mi bandaże na dłonie, a następnie rękawice i ostro boksowałem w jego "ochraniacze". 
Później, żeby uzupełnić płyny, białka, witaminy etc, pojechałem do "owocowego". Zamówiłem ananasowego szejka 😆
Spotkałem tam moją dobrą przyjaciółkę z portu
Wróciwszy do domu celebrowaliśmy Urodziny Julka💖💏 . Był tort lodowy, sto lat, życzenia. 

Zapraszam do komentowania, rozpowszechniania a także na fejsa:
Za wszystkie miłe komentarze z serca dziękuję! 💙

selfie in room 
w owocowym 
 
pineapple shake 
 my good friend 💑 
 płot bambusowy 
 tort lodowy Julka💗😘

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz