czwartek, 2 lutego 2017

Thailand 2017



Witam Was moje Kochane! 😘 / moi Kochani! 😉

Dzisiaj  pojechałem na "Bat-Mobile - u" do Phuket Top Team na ćwiczenia wzmacniające. Niestety, nie było mojego trenera Zaura. Ćwiczyłem brzuszki (200) podnosiłem hantle itp .  fajny trening, ale nie uderzałem w worek treningowy, ani w ochraniacze.  Następnie poszedłem coś zjeść i napić się szejka mango.  
Byłem w domu, na obiedzie. Później znów wyjechałem na wieczorny spacer. Zrobiłem zdjęcia plumeri białej,  świątyni chińskiej (z zewnątrz), Big Buddha i fabryce lateksu w zachodzącym słońcem. 

Miłego oglądania! 😃

bugenwilla
  w owocowym 
I drink shake mango and I lead 
 I am strong! 💪 
 dinner 💖  
 ładuje baterię do "Bat-Mobila" 
 bateria naładowana! 😁 
 mniam!! 👌 

sałatka warzywna 👌 
 shake mango 👌  
 Phuket Top Team 


 "dziecięce" Ananasy
  plumeria biała 
 świątynia chińska z zewnątrz 
 zachód słońca z Big Buddha
 zachód słońca z Latex Faktory
 zachód słońca


 Zapraszam też na FB:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz