niedziela, 26 lutego 2017

Thailand 2017


Phuket, 26.02.2017

Witam Was moje Kochane! 💗💏 / moi Kochani! 💗😉


Dzisiaj pojechaliśmy na plaże AO Sane Beach. Były piękne widoki i upalnie. Choć nie pływałem w morzu, a nawet nie leżałem na piasku, zrelaksowałem się. Robiłem zdjęcia z miejsca spacerowego. Później w restauracji wypiłem wodę z kokosa i zjadłem sałatkę warzywną. Degustowałem pałeczkami. Zamówiłem też szejka ananasowego 💛
Przy sąsiednim stoliku siedział słodki piesio. 
Na kartce reklamującej pojedynek muay - thai, rozpoznałem znajome twarze. 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Popołudniu pojechałem "Bat - Mobile' m" na spacer. Ponieważ Top - Team był dziś nieczynny, udałem się do szejkowni. 

Zapraszam do komentowania, udostępniania i na FB:


Widoki z AO Sane Beach 
 siedząc na murku 
 palma kokosowa
Dżoggistka 
 parking 
 palma kokosowa 
 widoki 
 Babcia 💖💏  w restauracji 
 Tajka 😘 
 ja w restauracji 
 sałatka i kokos 💚
  degustacja 
pineapple shake 💛  
 kelnerka 💑 
 przy sąsiednim stoliku siedział piesek 💓 
 Art foto świątyni 
 znajome twarze 
 kolejny shake
kotek 
 artystyczne zdj

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

znajoma Tajka 😘  z szejkowni 
 
wracając do domu, 2x selfie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz