środa, 15 lutego 2017

Thailand 2017


Phuket, 15.02.2017

Witam Was moje Kochane! / moi Kochani!

Co u Was?

U mnie wszystko ok. Co prawda leniwy miałem ranek, jednak później się poprawiłem 😋 Ćwiczyłem na stojąco, na siedząco i chodziłem. Odpust trwa niedaleko przed naszym domem. Dudnienie z głośników, śpiewy i hulanki. przez cały dzień i noc. 
Popołudniu pojechałem na spacer. Odczuwalna temperatura jaką zanotowały termometry to: 32°C (Odczuwalna 36°C!) 
Byłem w Top Team. Ćwiczyłem brzuszki, nogi, ręce... i nie wiem co jeszcze. Ćwiczyło mi się bardzo fajnie. 
Następnie pojechałem na kawkę 💓  Zatrzymałem się przed kawiarnią, aby kontemplować okolicę degustując kawę.  


Muzungu przed spacerem
  w Phuket Top Team 
 motywacja
maski wojowników 
 w Top Team 
 motywacja 
 bugenwilla 
 strefa walk! 
 w kawiarni 
 kawka! 💜 
 strefa walk! 
 detal 
 mapa wyspy
 wystrój przed kawiarnią 
 Muzungu na ulicy 
 ulica Boksu Tajskiego


Zapraszam też na FB:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz