środa, 22 lutego 2017

Thailand 2017


Phuket, 22.02.2017

Witam Was moje Kochane! 💏💗 / moi Kochani! 😉💖

Dzisiaj od rana w naszym domu trwał kurs gotowania po tajsku. Prowadzili go Margareta 💖💏 i Chalat 😉 (tajski kucharz).Trochę rozmawiałem po polsku z klientkami, chętnymi na naukę gotowania i słuchałem jak przyrządzić potrawy tajskie. 
Najchętniej jednak się jadło i rozmawiało na tarasie. 
Następnie pojechałem do Top Team - u. Nie było Zaura. Najpierw ćwiczyłem brzuszki, z hantlami itp, następnie poprosiłem kogoś, o pomoc w założeniu bandaży na dłonie i rękawic. Boksowałem najpierw worek treningowy, później w ochraniacze Taja - trenera. Trening jak zwykle okazał się rewelacyjny! 
Wieczorem byłem z Julkiem 💖💏,, Sebkiem 💗😉 i Agnieszką💗💑  na kolacji w restauracji z snookerem. Chłopaki grali w bilard, a my gadaliśmy. Ale niestety, nie wiele, ponieważ chłopakom prędko się znudziło i chcieli wracać do domu.

Co sądzicie? 😦 Proszę, skomentujcie jeśli możecie. 
Zapraszam też na FB:
https://www.facebook.com/lukas.paulo

Thai-Food 💙 
 Lukas na tle parasola 
 w Top Team 
 w Ali BBQ 
 buraczkowy szejk 💗 
 ryż z krabem! 


A co u Was? 😵

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz