wtorek, 14 lutego 2017

Thailand 2017


Phuket, 14.02.2017

Witam Was moje Kochane! 💏💖 / moi Kochani! 😌💗

Dzisiaj dzień zakochanych. Jako, że jestem singlem, nie obchodzę tego dnia. Ale Wam życzę dużo miłości!! 💞
Obiad jadłem tajski: smażony ryż z warzywami, jajkiem i krewetkami polany sosem chlilli. Było pyszne! 
Popołudniu przyszedł do nas pies z Ali's Bbq. Zaległ koło fotela przed domem i przyjaźnie merdał ogonem. 
Po wypiciu popołudniowej czekolady pitnej pojechałem na spacer. Byłem w Top Team na ćwiczeniach. Spotkałem miłe, znajome twarze. Ćwiczyłem jak zwykle brzuszki (230), z ciężarkami, stałem w rozkroku i ćwiczyłem ciosy. Nie było Zaura. Ktoś inny założył mi bandaże, na to rękawice bokserskie i naparzałem. 
Potem pojechałem do Ali Bbq na szejka. Tym razem zażyczyłem sobie dragon fruit shake. Uważałem, żeby mnie nie spalił 😝 

Zapraszam do oglądania zdjęć, komentowania i udostępniania, a także na FB:
Dziękuję!

fride rice with shrimps 
 pies z Ali' s Bbq 
 fabryka lateksu 
 PTT in 
 Alis Bbq 
 selfie 
 sekwers 
 dragon fruits shake 💖

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz