poniedziałek, 13 lutego 2017

Thailand 2017


Phuket, 13.02.2017

Witam Was moje Kochane! 💗😘 / moi Kochani! 💗😏

Co u Was? 😮

U mnie wszystko ok. Pojechałem do Phuket Top Team, gdzie miałem zamiar ćwiczyć refleks i spostrzegawczość poprzez uderzanie w worek treningowy i/lub w ochraniacze trenera. Niestety, akurat wszystkie worki treningowe i ochraniacze były zajęte. Było pełno ludzi. Zrezygnowałem z naparzania. Zająłem się rzeźbą: z hantlami przed lustrem,, 230 brzuszków na ławeczce i inne ćwiczenia. 
Po treningu, byłem lekko zmęczony... Pojechałem więc, do Ali's Bbq. Zamówiłem pineapple shake. 
W lokalu "pachniało" imprezą. Świadczyły o tym różnokolorowe balony. 
Poczciwa psina Alego przywitała i polizała mnie serdecznie 😉

Top Team 💪 
 Wasz Lukas po treningu 
 balony u Alego 
 pies Alego 💗 
 szejk ananasowy 💛 
 selfie 

Zapraszam do komentarzy! 😊
A także na FB:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz