sobota, 25 lutego 2017

Thailand 2017


Phuket, 25.02.2017

Witam Was moje Kochane! 💑💗 / moi Kochani! 😉💖

Co u Was? 😯

My z Rodzinką byliśmy w parku wodnym w Rawai Beach. Choć nie pływałem, miałem mnóstwo obiektów zdjęciowych. Nie zdjęli jeszcze ozdób walentynkowych, więc było co robić. Dzieci (Adaś, Julo i Sebastian) poszły poskakać na trampolinie, a "starszyzna" na kawę 💙. Później A., J. i S. zanurzyli się w wodzie. Narzekali trochę, że woda zimna. 
Lunch zjedliśmy na miejscu. Wybrałem najlepsze danie, czyli chyba wieprzowinę na ostro. 
Później pojechaliśmy na Motocross' a. Julek osiągał duże prędkości. Ale mówił, że miał gorszy dzień.

Zapraszam do oglądania fot, udostępniania i komentowania, a także na fb:

- Dziękuję!

In Rawai Park 
 przed butikiem


 detal 
 ze smokiem 
iced coffee 💚  
 mój portret 
Babcia 💏💖  z Latte 

 z nr. 19 




 Mikołaj dorabia! 😝 


 orchidee, czyli storczyki 


  choinka















 lunch zjedliśmy na miejscu


  Na motocrossie




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz