wtorek, 28 lutego 2017

Thailand 2017


Phuket, 28.02.2017

Witam Was moje Kochane! 💓💑 / moi Kochani! 💖😉

Dziś odbył się kurs gotowania po tajsku. W międzyczasie mechanicy chyba, przykręcili mi światła do "Bat - Mobile' a". 
 Byłem degustatorem. Po pierwszym "zderzeniu się" z potrawami tajskimi,  pojechałem do Top Team - u. 200 brzuszków poszło jak z płatka! Ćwiczyłem też z ciężarkami barki. Nie ćwiczyłem tylko ciosów.... Ale trudno! Do ćwiczeń zdjąłem koszulkę. Później byłem u Tonyego, na pysznym shake - u ananasowym. Hojni ludzie obdarowali mnie ananasem w kawałkach. Także zaanasowałem się do potęgi A. 😆  

kurczak z orzeszkami nerkowca 💛 
 tajski słodki kleisty ryż z mango💛  (khao neeo mamuang 💛)
  ćwiczenia w Top Team 
 u Tony' ego 
 podwójny ananas 💛💛 
 krewetki 
  zupa krewetkowa  smaczna i zdrowa
  krewetki na talerzach 
 Tom - Kha light


Zapraszam też na FB:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz