poniedziałek, 6 lutego 2017

Thailand 2017


Phuket, 6.02.2017

Witam Was moje Kochane! 💖💏 / moi Kochani! 💖😃

Co u Was? 😲

Rano, ćwiczyłem na materacu. Robiłem to, co zwykle. mój brat Julo 💖💏  pojechał do szkoły, a mój drugi brat Adaś 💖💏  pojechał do przedszkola. 
Było dziś potwornie gorąco. Upał! Temperatura chyba przekroczyła 33 °C 😁!
Dużo piłem wody i innych płynów. 
Wieczorem pojechałem z Rodzinką do niemieckiej restauracji "Fatty' s. Gyros ze szpaclami był pyszny! 😛

Zapraszam do oglądania zdjęć, komentowania i rozpowszechniania a także na FB:

Z góry wielki dzięki! 😁

iced coffee 💜 
 w niemieckiej restauracji Fatty's 
 gyros ze szpaclami 💚 
 danie mojej Babci 💙 
 wejście / wyjście 
 godziny otwarcie: 
 Weise Beer 💛  
 salon piękności w pobliżu restauracji

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz