wtorek, 10 listopada 2015

Tajlandia 2015


10.11.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

U mnie wszystko ok :) Tego dnia szkicowałem markerem spray (z internetu) :) Dodałem z własnej inicjatywy podpisy i przywiozłem rysunek do Pickled Liver Bar - u. Nowy wystrój, przemalowane ściany… Jest pięknie!
Pojechałem nad morze. Cyknąłem kilka fotek związanych z morzem i udałem się do Sauny.  W tejże saunie nie robiłem zjdęć, jako, że aparat, komórka, klucze itp zostawiłem w recepcji w sejfie. W saunie było cudownie: gorąco i parno! :)
Gdy opuszczałem saunę było już ciemno. 
Wróciłem do domu, na kolację i ponownie wyjechałem. 
W Pickled Liver Bar trwała imprezka. Zostały wystawione stoły na zewnątrz, nadmuchane balony, pyszne jedzenie i zimne piwko! :D Byli też Przyjaciele i Friends. Dostałem piwko i pyszne jedzenie za darmo :) Przybył do nas znajomy Taj - magik, który robił magiczne sztuczki :) Później miał naśladowców. 

Bardzo miły wieczór! :D


szkic markerem na podłodze
 i na ścianie w barze
 kangurek i balony
 moja twarz w lustrze
 W porcie
 Tajowie podziwiają port
 po wyjściu z basenu, zapadł zmrok
 z Przyjaciółmi 
w barze
 hot - dog & beer <3
 pożeram :D
 with my Dear Friend Steve
 magiczne sztuczki

my Dear Friend Keyan 

Magik gra na flecie
 Elvis Presley pod kobiecą postacią


Zapraszam też na:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz