niedziela, 29 listopada 2015

Tajlandia 2015


28.11.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was?

U mnie wszystko ok :) Tego dnia spacerowałem sobie po piasku na plaży w O2 Beach Club. Bardzo wiało, ale nie było zimno. 
Następnie zamarzyłem o saunie... :) i poszedłem do sauny! >:D 
Wieczorem nie było co robić, więc poszedłem do baru.

brzeg Morza Andamańskiego
 statek
 świątynia węża
 oszałamiająca cena! :D
 L. :)
 molo nocą
 z Tajeczkami :* <3 :* <3


------------------------------------------------------

29.11.2015

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Na lunch jadłem pyszny Komon Gai (ryż z kurczakiem i sosami) do tego sosy i rosołek <3
Na kolację mój Brat Adam <3 :* jadł parówkę z keczupem, a mi się dostało znowu łosoś ze szpinakiem i makaronem. Nie wybrzydzałem >:D 
Wieczrem byłem w barze...

Komon Gai
 Adaś wcina! :)
 łosoś z makaronem i szpinakiem
 poza Tajki :*


zapraszam też na:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz